Fredag!

2008-03-28 @ 17:00:11

Tjohej alla glada!!!

Jag kom hem från skolan för ett tag sen, har haft pedagogiskt ledarskap.. mellan 13-15.30 typ ^^. En beroendeterapeut från kriminalvårdsnämnden var hos oss och hade föreläsning, sjukt intressant asså : ) Och såklart fikade vi också!! Sen efter de så åkte jag raka vägen hem, sitter här och pratar lite med Anna-Karin nu!!

Men jag ska nog kila härifrån ett tag, har ingen tid att sitta här ju :S Måste packa och skit för helgen, yeah, men va tusan ska jag ha med miiiig?!?!? Oj så svårt, hm får testa lite kläder och sådära (a) Jag åker iväg till pappa snart också, så blir där till imorrn bara, för då blire ju Sthlm : ) Yeah!!
Skriver nog mer ikväll!!

Kramkram
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback