Gaah!!!

2008-03-26 @ 10:33:18
Nu sitter jag här igen, va är de med mig?! Varför kan jag bara inte lämna denna burk, haha.

...Mamma kom in i rummet tidigare...
Mamma: Är inte du i skolan??? :O
Jag: Vaaa, är klockan över nio?? :O:O

Jag kollade på klockan och den var halv tio :S Jag har inte ens hört min klocka ringa, jag måste ha stängt av den i sömnen eller något, faaan!! Jag får inte missa skolan mer nu, jag måste verkligen ta mig dit!! åååh!! Jag har skola på fredag så dit måste jag!! Också lär jag ta och prata med någon på skolan för detta fungerar inte längre..
Gaah jag har så himla mycket att göra.. Så detta kanske ska bli en pluggdag, men hur mycket jag än vill att det ska bli en pluggdag så är jag ändå fast här vid datorn, för jag letar information här men jag gör allt annat istället (a)

Jobb ikväll också, det gör inte saken bättre....
Skriver mer sen!!

/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback