Glad Påsk!!

2008-03-22 @ 00:36:33
Japp det har till och med hunnit blivit Påskafton när jag sitter här... hahaha!!

Sen jag kommit hem så har jag kollat på SSDL, men det var riktigt tråkigt tyckte jag! Anna Sahlene var grym ialf : ) hihi. Efter det så har jag mest suttit här!! Pratat med massa vänner <3 hihi. Jag har även packat lite : ) och kollat upp lite inför imorrn.. Och kollat på massa klipp med fröken Aldén, ååååh :'( Jag saknar henne sååå!! Kärlek till den bruden <3

Imorrn, eller säger man idag.. Aja, jag ska iallafall åka till Stockholm :D träffa Micke och Emma.. och vi ska se Marie Picasso, känns så sjuktkul, länge sen man såg henne nu ju!! Längtar thihi! Sen får vi se vad vi hittar på, något finns det nog alltid ; ) Kommer hem på söndag igen : )

Nej kanske dags för sängen nu!! Om jag ska orka upp, vet ju inte när jag åker imorrn heller, HAHA! Go´natt allihopa och Glad påsk på er!
Massa kärlek
Carro

Kommentarer
Postat av: Milla

Glad Påsk!
Snart ses vi igen :)
Puss

2008-03-22 @ 17:44:07
Postat av: Adam

GLAAD PÅSK! TACK FÖR ALLT HITTILS I ÅR :D!

2008-03-23 @ 12:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback