Haha yeah..

2008-03-10 @ 22:18:57
Fan va jag känner mig själv bra asså HAHA. Det blev ju inte alls mycket gjort på den där listan jag gjorde.. Jag satt ju som ett fån vid denna datorn, hahaha. Men iallafall, bussen är bokad till Stockholm nu i helgen :D Så fett kul det ska bli, jag LÄNGTAR ihjäl mig!! Så kul det ska bli att träffa alla er igen, ni är kärlek för mig vänner <3 Och jag lyckades få iväg ett mail till min lärare också, men hon har läst det och inte svarat :O :S haha. Hmm..
Pappa ska jag slå en pling imorrn när han är på jobbet, han kanske hittar något där vi kan ha användning för HAHA (a) Också var det de där kära plugget som det inte blev ett piss med, yaaay va jag känner mig duktig, Not!! Jag måste verkligen plugga asså, får ta en plugg dag här nån dag (a), helst innan helgen, annars kommer jag ligga långt efter i allt :S Inte bra de Carro!! haha.

Neej nu ska jag fortsätta digga lite musik innan det är dags för sängen, haha. Ny favvo låt, Dima Bilan - Believe :D Så sjukt bra asså, vet inte hur många ggr jag lyssnat på den idag, ojoj!! Good!!

Kärlek
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback