Home again..

2008-03-11 @ 15:36:32
Det blev en snabb tripp till skolan iallafall :D Äntligen nåt vettigt HAHA. Jag pratade med någon på skolan om mitt studiebidrag och tydligen så pluggade jag bara deltid :S surt asså, hade bara 400 poäng, saknades 50p. Men vi fixade så att jag pluggar till 19 maj enligt nätet och sådära, baar för att jag skulle få mitt studiebidrag, men jag kommer itne få några pengar sista månaden, åååh.. Jag funderar starkt nu på att lägga till en till kurs fast jag inte har tid och ork, men bara för att få pengar fram till juni (a) Träffade även A på skolan, hon hade saknat mig igår på svenskan, haha. Men har svenska imorrn så dit ska jag, också ska jag prata med A om Sv B : )

Nu sitter jag här och lyssnar på Linda, så himla braaa <3 Men jag skulle inte fastna här, faan!! Jag skulle ju plugga, skulle bara fixa lite plugg-musik, haha. Jag ska väl försöka ta mig till plugget snart iallafall, om en liten stund (a)

Massa goskramar
Carro


Åååh jag saknar Dig, er... åååh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback