Längtar så SJUKT mycket <3

2008-03-11 @ 12:16:31
iiiiiih, nu är det bara tre dagar kvar tills det blir Stockholm och det bästa: MELODIFESTIVALEN :D Yaaaaay!!! Och träffa massa vänner, detta kan inte bli bättre <3

Annars har det inte hänt mycket alls här, jag ska väl fixa mig och dra till skolan och leta lärare och allt som kan tänkas HAHA, det måste lösa sig med mitt studiebidrag, annars lär jag skippa skolan.. Hmm.. vill ju inte de!!

Neej nu ska jag göra mig klar så något vettigt händer idag, just fan, jag har ju jobb ikväll, pyton också HAHA.

Massa kramar
Carro

"ingen annan känner mig så bra som du
spelar ingen roll vad jag säger nu
de är lika bra att säga sanningen
även om jag ångrar vad jag gjorde då
så finns de bara en väg jag kan gå
de är lika bra att säga sanningen
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback