Måndag.

2008-03-10 @ 13:47:12
Vaknade väldigt sent idag, eller min klocka ringde vid tio, men jag somnade om och vaknade lite efter 12.. Så jag hann inte till skolan heller : ( Missade min svenska lektion, buhuu!! Så jag sitter här och trycker nu och det ska jag inte göra idag tänkte ja, för det finns en del att göra...

  • Maila psykologi-läraren. Grymt viktigt, gäller mitt studiebidrag.
  • Boka buss -Stockholm. Också viktigt!!
  • Försöka få tag i pappa...viktigt ju!
  • 2 svenska uppgifter ska vara klara denna vecka.
  • 2 psykologi uppgifter ska vara klara (om jag ff är med i kursen xD)
  • Matte-plugg, ligger efter några kapitel.

Som sagt, det finns en hel del ju : ) Så de är väl bara att börja...
Jag skriver senare igen och får se om något blivit gjort.. Känner jag mig själv så blir inte mycket gjort på den listan, troligtvis dom tre översta grejerna, haha ; )

Massa kramar
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback