Min tippning i Finalen!!

2008-03-09 @ 13:49:58
Okej detta är mycket svårtippat, för de är en sjuhelsike final vi har framför oss asså.. Men jag ska försöka få ihop en lista över hur jag Tror det går och över hur jag Vill att det ska gå... Spännande och se om något kan stämma sen, hahaha, skulle inte tro det, folket röstar väldigt roligt/konstigt ibland.

But here we go!!

Tror...
1. Charlotte Perrelli
2. Sanna Nielsen
3. BWO
4. Amy Diamond
5. Linda Bengtzing
6. Sibel
7. Rongedal
8. Christer Sjögren
9. Nordman
10. Frida feat. Headline


Vill...
1. Sanna Nielsen
2. Charlotte Perrelli
3. Linda Bengtzing
4. Nordman
5. Amy Diamond
6. Rongedal
7. BWO
8. Christer Sjögren
9. Sibel
10. Frida feat. Headline

Jaa det är inte långt kvar tills vi får reda på resultatet heller.. Några ynka dagar, HAHA!
LÄNGTAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback