Now I´m home..

2008-03-02 @ 23:44:12
Japp idag har då jag kommit hem från min Karlskrona tripp. Jag kom hem vid nio typ, skulle egentligen varit hemma åtta, men tåget var försenat som vanligt från Stockholm, menmen.. Jag ska verkligen berätta om allt när jag orkar, för nu har jag inte riktigt tid att göra de, eller ork för den delen.. Ska bara lägga in mina bilder och sedan sova!! hihi.

Men jag har haft SJUKT KUL asså.. Ååååh längtar ju tillbaks, så himla underbart <3 Lööövely!!!

Sweet dreams!!
Massa varma kramar
Carro

Kommentarer
Postat av: Mika

TACK FÖR ALLT ÄLSKLING!
DU ÄR UNDERBAR!
GLOBEN NÄSTA!
PUSSPUSSPUSS!

2008-03-03 @ 20:59:33
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback