Onsdag.

2008-03-19 @ 19:45:16
Idag har varit en väldigt slapp dag, min röst är fortfarande konstig eller den börjar bli bättre nu : ) hihi.

Jag tänkte ju dra till skolan imorse, men jag orkade verkligen inte. Klockan ringde vid sju men jag tror jag vaknade någon gång vid elva sen, haha ; ) yeah, duktigt!! Rösten var ej på topp så jag ringde Persson och pratade lite med henne, sen försökte jag få tag på Sanela, men hon ringde upp mig sen : ) Och hon kunna ta mitt gympa pass nu ikväll, tack!!! Jag har inte gjort mycket alls idag, mest suttit här och diggat musik och spelat röj på datorn (a) Vilket liv asså!!! haha.

Nu ska jag ta och kolla lite på Vänner och hämta lite glass ^^
Hörs!! Kramar
Carro

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej! Vi hoppas att du får en jätteskön påsk! Var rädd om dig! Kram E-M och Simon.

2008-03-20 @ 12:59:12
Postat av: Carro

Eva-Marie & Simon: Heej!! Tack desamma :) Ta hand om er! Kram/Carro

2008-03-20 @ 13:08:23
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback