Onsdag!

2008-03-26 @ 22:41:17
Ja som sagt så missade jag skolan imorse.. HAHA, så jag satt här vid datorn och glodde massa och det blev inte en pluggdag som jag ville, faan också! Jag kollade på Våra bästa år vid ett typ : ) Spännande ju!! Sen efter det hände det itne mycket alls, jag satt nog mest här vid datorn! Klockan blev halv fem och jag drog till jobbet, med min onda fot HAHA. Jag har gjort illa den på något sett, vet inte hur, men de gör ont o stå på den, yeah!! Men kommer iallafall till badet opch där möter jag Sanela, som tänkte vara med på min gympa.. Men hörde om min fot, så jag fick inte hoppa något, så hon skulle köra gympan : ) haha, jag fick köra styrkan och stretchen, yeah! Det gick bara bra de, kul att dela på passet.. Jag var även med lite grann på dansen efteråt, Sanela hade den : ) Och efteråt tog jag sällis med henne hem till henne, där vi stod och prata lite grann och sedan begav jag mig hemåt. Hemma blev de mackor med syster och sådära, sen har jag suttit här och pratat på msn och så ^^ hihi.

Räknar ner...
3
dagar - Körslaget : )
4
dagar - Kryssning med A-K :D
8 dagar - Fyller 20 :D

Yeah det var allt för mig för stunden, glöm inte kika på Sannas video i inlägget före ;D
Massa kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback