Picasso IS Lövely <3

2008-03-24 @ 00:29:33
Påskafton... Lördagen 22 mars!!! Marie Picasso på Stinsen...

Klockan stod på ringning vid halv sju, jag kom inte upp direkt utan kom nog upp vid sju typ! Duschade och fixade mig, packade klart och sådära. Tänkte att det var ingen idé att testa på fem i åtta bussen liksom för den var ju fullbokad!! Så jag tog mig till resecentrum strax efter nio för att ta 9.22 tåget till Gävle, och tror ni inte det blev försenat, joo såklart! Så jag kommer in till Gävle och där åkte Stockholms tåget, HAHA! Så jag blev tvungen att boka biljett till 10.06 tåget, haha. Så det hann jag med och kom in till Upplands väsby vid typ 11.22 och tog därifrån pendeln till Sollentuna! Där Micke, Emma och Emily mötte upp mig och vi tog oss vidare till Stinsen : ) Vi kom dit och tog en runda runt där, för det hade ju kommit flera nya butiker ju, najsnajs liksom!! Sen vid typ runt ett så satte vi oss framför scenen och pratade massa och Marie Picasso kom gående också, haha!! Josefin kom och överraskade oss också, trevligt ju! Lite innan två så ställer vi oss upp och bara väntar, hihihi. Sen står Picasso helt plöstligt på sidan av scenen och pratar lite.. Och hon blir presenterad och precis innan hon kommer upp på scenen så såg hon mig och vinkade, HAHA, så sööt! Hon kommer upp och börjar med Winning streak, vi blev mycket glada :D haha. Vi pratade innan om att hon måste sjunga den xD haha. Men den är ju så sjukt bra asså, precis innan refrängen så kollar hon på mig och pekar och bara "Sjung nu!" HAHAHA, Yes of course liksom :D haha. Sen blev de massa gosprat, haha.. Önskade glad påsk till oss alla, som även vi gjorde tillbaks HAHA. Sen sjöng hon I´ll be there och This moment med en efterföljande intervju med signering, hihi!! Vi stod neranför scenen och fotade massa, för de blev sån lång kö!! Och Picasso är mysig alltså, iih! När de väl minskade i kön så tog vi oss dit, vi köpte nyckelband också (a) hihi. Vi kommer upp till Marie, hejar glatt och iih va glada vi var allihopa :D Hon får vårat påskägg, haha, hon säger nåt i stil med: Godis-Bert Karlsson-Jag, det går inte ihop riktigt.. HAHA. Men glad blev hon :D Sen tog vi bild -eller bilder ; )- tillsammans med henne, så fett snyggt ju!! Haha, pratade massa till och fick autograf och sådära, tog kramis innan vi drog också!! Yeah vi var nog uppe hos henne ett tag ja (a) Satte oss neranför scenen och pratade och sjöng massa! Preciis innan hon drog så frågade vi om Winning streak-singeln, och den skulle inte släppas vanligt utan den blir bara släppt digitalt :/. Lite tråkigt menmen!!

Efter det så drog vi bort till Burger King/Taco bar för att äta :D Jag åt på Burger King medan de andra åt på Taco bar, yeah!! Sen tog vi bussen därifrån till station för att sedan hoppa på nästa buss som tog oss till Mörby ; ) haha. Sa hejdå där till Josefin, Emma och Emily.. Men Emma, vi ses ju igen på kryssningen nästa helg, yeah ; ) Micke och jag drog vidare in på hemköp och köpte godis för kvällen, hihi. Sen hem till han och där pratade vi massa och kollade på inspelningen från dagen, emma är grym på att filma asså :D Sen blev de Tv-stjärnan på tv, och där var Shirley Clamp med också, yeah! Efter det blev de Sing-a-long, även där Shirley Clamp, hon är grym asså :D Fiin duett mellan henne och Maria Möller tycker ja : ) Extra Extra efter det, och sedan vette tusan asså, vi kollade nog på Magiska systrar ett tag men sen blev klockan lite mycket så vi släckte ner och skulle sova, men vi pratade en hel del.. haha! Men sen somnade vi gott!!!



    
image584

Kommentarer
Postat av: Alinne

Snygg blogg och bra inlägg :)

2008-03-24 @ 00:36:37
URL: http://alinneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback