Söndag.

2008-03-24 @ 01:01:55

Idag (söndag) så vaknade vi väl i lagom tid.. Vi hade ju inte så bråttom till något, haha, gjorde oss klara och sådära! Begav oss till centrum på äventyr!! Oj va vi har gått idag asså, shiit, och kallt var det ute också :S Uscha!!! Min buss gick hem vid halv sju, tog hejdå och så, men vi ses ju nästa helg igen ;D Yeah, kryssningen <3 Jag satt nog och lyssna på musik hela vägen hem, gött!!

Hemma lite efter nio och de blev mat och sedan raka vägen hit till denna kära dator (a) haha! Och här sitter jag än som sagt, händer ju inte så mye just nu!! Kanske skulle vara dags för sängen men vet inte riktigt om jag orkar ta mig dit, äsch, ska kolla om det finns nå kul här på datorn först (a)

Byyyye
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback