Tisdag.

2008-03-04 @ 20:50:18
Klockan stod på ringning imorse, så de var upp och hoppa.. Gjorde mig klar och när klockan blev halv nio så fick jag det väldigt stressigt, kastade på mig allt och drog till skolan. Det tar ju för sjutton en halvtimme till skolan så jag kom precis typ. Hade pedagogiskt ledarskap, skulle redovisa våra ledarroller som då inte jag hade gjort (a) plus att de var massa andra som inte heller gjort de och vi var inte så många där, haha. Men de löste sig och vi gjorde våran uppgift om manligt och kvinnligt, yeah äntligen över!! Efter lektionen så hängde jag och två till med A ut och stod där och pratade lite om examinationen i kursen.. Jag funderar starkt på att ha en dansklass, skulle va kul att se läraren och killarna dansa lite ;D haha.

Vid ett så hade jag prov i svenska, grammatiken.. Ordklasserna och satsdelarna. Yeah!! Det var otroligt lätt prov asså, gud va mycket jag skrev, skulle gärna viljat haft fler rader att skriva på.. Men såklart när jag kommer ut så kommer jag på en liten grej som jag missat, fan också!! Men jag får göra om de sen om jag inte är nöjd (a) HAHA. Efter provet så drog jag hemåt, väl hemma så satte jag mig vid datorn, i think!! Babblade massa på msn, försökte få tag på lite folk på mitt jobb, men gick inte så vidare.. Försökte också bli av med vattengympan men icke sa nicke. Så jag har nyss kommit hem från min vattengympa nu typ.. Jag körde för tre personer, känns så himla onödigt, men det gick ju bra iallafall.. Träffade på P efteråt, så jag ska köra aerobicen på torsdag, fan!

Nu sitter jag här och ugglar, ska faktiskt äta mat snart.. Fast är inte så hungrig men jag måste äta nåt idag, tror jag bara har ätit frukost.. eh jag minns faktiskt inte :S
Tror jag ska försöka sammanfatta min karlskrona-vecka sedan, så himla svårt, mycket som hände ju <3

Massa kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback