Torsdag.

2008-03-06 @ 23:16:21
Ja idag har det inte hänt mycket alls..

Var ju som sagt och jobbade nu ikväll, körde aerobics och det gick väl fiint : ) hihi. Lite roligt att köra faktiskt, fast inte att ta sig dit, de tar emot något enormt.. Kanske börjar jag tröttna nå ordentligt på detta nu?! Jag vill verkligen inte de.. För jag älskar verkligen att träna och då inte leda själv. Före jag blev ledare så tränade jag typ fem dagar i veckan, nu är de typ nada.. Bara dom få ggr jag kör pass.. Usch, så himla tråkigt att jag tappat träningen så mycket, jag levde ju på badet förut.. Hoppas de blir en ändring på de någon gång...

Aja nog om detta... Resten av dagen har tillbringats här vid datorn typ.. Massa gosprat med vännerna, massa musik och lite Mello kollande ; ) hihi. Just nu diggas Hero för fulla muggar!! Även Hur svårt kan de va och Empty room står på tur. Snart dags för sängen också, lär bara få i mig all glass, så sjukt gott!! Köpte den efter träningen men kom på de typ nyss att jag hade den, smart carro!

Nej ska kila, checka lite på mello 06 och sakna massa folk <3

Love you my friends!
Kärlek
Carro

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie& Simon

Hej! Det låter som att du mår bra! Det gör vi med. Idag bokade jag biljetter till genrepet på MF på lördagen. Vi skall sitta på parkett rad 25 & 26 längst ut, är det bra tror du? Men ,men bara atmosfären av att vara där slår väl allt??? Må så gott! KRAM E-M & SIMON

2008-03-07 @ 20:58:52
Postat av: Carro

Eva-Marie & Simon: Okej va skönt att höra :) Jasså nämen gud så kul :D Joo de är nog bra de, preciis! Själv ska jag på genrepet på fredag kvällen och finalen på lördagen då, fixa biljetter idag :D hihi. Vi kanske ses nåt under helgen i Sthlm då!! Ha de bäst! Kram Carro

2008-03-07 @ 21:02:10
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback