Torsdag.

2008-03-20 @ 23:13:49
Denna dag har varit sjukt slapp.. Det händer inget i mitt liv, HAHA!!! Vilket skämt de där var då, nej men det händer inget på vardagarna... På helgerna händer de jämt något tycker jag!!! Yeah!! ;D Men jag vaknade ju sjukt sent idag, hade ju ställt klockan på ringning vid nio idag bara för att jag skulle hinna upp och se reprisen av Våra Bästa År vid tio i tio, HAHA!! Men somnade om och vaknade vid halv ett typ, så jag kollade på Våra Bästa år då!! Så spännande ju xD hahaha. Sen har jag suttit här vid datorn hela jäkla dagen.. Har knappt rört på arslet något, haha. Jag kom på mig själv vid åtta typ att jag inte ätit någon mat på hela dagen, hahaha, Så de var ner och fixade massa mackor, yeah!!!

Nu sitter jag här och diggar massa musik!! Och pratar med mysvänner på msn <3 Ska kanske ta något mer att äta snart!! (a) ehm om jag orkar!!!

Btw, inläggen om helgen finns nu uppe också.. Bara scrolla ner ;D <3

Massa kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback