Veckan i Bilder <3

2008-03-08 @ 02:57:24
ONSDAG:
   
 
1. Jag och Mika in tha school. 2. Schlagrit i Karlskrona. 3. K-G och Linda kör VS. 4. Linda signar. 5. Mika, Linda och jag <3 - TACK Linda!

TORSDAG:
   
1. Vårat fika på 3G. 2. Mello-flagga i Hoglands parken. 3. Daniel Mitsogiannis signar, jag och Flipp glor på (a) 4. Nancy Führ - Sonjas manager! (jag tog INTE denna bild xD)

FREDAG:
   
1. Jag i skolan. 2. Perrelli blir intervjuad av Anna Book. 3. Jag och Underbara Jessica. 4. Jessica - Fantastiska människa <3

LÖRDAG:
           
1. Schlagerfreaksen redo för genrep ;D 2. Telenor Arena. 3. Hallen vi kom in i : ) 4. Scenen. 5. Daniel Mitsogiannis med kör. 6. Linda Bengtzing :D 7. Nordman. 8. Charlotte Perrelli med kör. 9. Bengans nummer ; ) 10. Adam, Caroline, Mika och jag <3 11. Söta Carro och jag!

Kommentarer
Postat av: Mika

ih, kärlek på alla bilder! :D

2008-03-09 @ 14:49:52
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback