ESC semifinal 2 över...

2008-05-22 @ 23:04:48
Jag har nu suttit och kollat på andra semifinalen i ESC. Jäkligt drygt att kolla må jag säga!! Men nu är den äntligen över, yaaay!! Och några av mina favoriter gick vidare till finalen och de var: Ukraina, Sverige, Lettland, Island och Danmark :D hihi. Men jag blev besviken att inte Schweiz och Malta gick vidare, fyfaan xD Dem var ju mycket bättre än de andra som gick vidare ju... Men ja de blir iallafall en grym final på lördag :D HAHA, ska bli kul att se den, eller delar av den ialf xD HAHA!

Nu ska jag faktiskt ta mig till sängs, ska upp och jobba tidigt imorrn xD Orkar inte, vill inte, gaah!! Gonatt allihopa!!
Smiling in Love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback