Fredag - Jobb!!

2008-05-23 @ 12:03:24
Finally over :D haha!!!

Här sitter nu jag, jag har varit och jobbat nu på förmiddan, från sju till halv tolv ungefär. Och de gick la bra : ) Jobbigt och tråkigt men va faan!! Nu är jag sjuuukt trött asså, de är inte normalt för mig att gå upp så tidigt, nämligen vid sex xD hahaha! Jag kommer ju fan vara död ikväll ja...

För hemma blir jag inte länge till, jag ska snart ta och äta lite, så fort mamma kommer hem med såsen!! haha. Sen ska jag iväg till skolan till ett, ska ha pedagogiskt ledarskap. De tre sista ska ha sina examinationer, sen ska vi utvärdera kursen och sedan ska jag prata med A om hur jag ligger till i svenskan : ) HAHA, så jag har ingen aning när jag är hemma igen, vid tre-fyra kanske xD haha!! De blir iallafall tidig kväller ikväll, för imorrn händer det grejer :D Shiit, LÄNGTAR SÅ!!!! Äntligen liksom...

Skriver senare igen!!
CIAO
/ C.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi måste hinna fixa mors-dag presenten också! :)

2008-05-23 @ 15:51:23
URL: http://adilen.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej! Hoppas att du mår toppen! Simon har klagat på ont i halsen i veckan men nu verkar allt vara bra! Stjärnskott börjar kl 12.00 men ni skulle komma vid 12.30 tiden ? Sedan ca 15.00 kommer Caracola.... Vi ses i morgon! Kram E-M & Simon

2008-05-23 @ 15:53:08
Postat av: Carro

E-M & Simon: Heej! Jo allt är bra, mkt just nu bara! Okej men de var skönt att höra då :) hihi. Okeej men va bra, ja vi är där till halv ett ungefär :D Men då kanske vi hinner ialf då!! Ja vi ses imorrn :D Ha de så bra! Kramkram/Carro

2008-05-23 @ 17:10:36
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback