Hemma igen.

2008-05-30 @ 22:08:01
Ja idag kom jag hem från Stockholm : ) Jag ska berätta om gårdagen också, men just nu orkar jag verkligen inte xD De kommer nog ett senare när jag vaknat upp lite...

Vi vaknade iallafall sent idag, väldigt sega var vi, haha. Vi gjorde oss klara och begav oss in till centralen innan mitt sl-kort tog slut xD Där gjorde vi inte mycket, åt på donken och sen tog vi oss ut till sergels torg. Och de var massa folk som tagit studenten idag så de var massa bilar och flak och skit ute och härjade, så vi hade iallafall något att roa oss med xD haha. Lite efter tre så drog vi oss tillbaka till centralen, köpte dricka och skit, sen drog vi upp till bussjokjen och prata lite. Efter en stund tog vi hejdå och så : ( -men ses snart igen- hihi. Och jag hoppade på min jäkla buss, fullpackad ju :S Drygt att åka ju, men hemma strax innan sju och syster kom och mötte mig : ) Sen har jag och syster vare till mormor och sedan förbi ica och köpte brännskivor : ) hihi. Sen hem och nu sitter jag här som vanligt : )

Snart ses vi alla igen, Team Caracola :D <3 Jag räknar dagarna... Ni är Kärlek!!!

Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback