Lördag!

2008-06-01 @ 01:00:26
Nu har en hel dag rullat förbi, haha.

Jag har tillbringat mesta tiden hemma hos pappa min, vid datorn där xD HAHA! Suttit och langat över massa videos från kryssningen till Emma, snart är allt över till henne, najs de : ) hihi. Även skickat lite videos till de andra i teamet!! Och jag har även lagt in alla inspelningar från i torsdags på datorn, så de har jag suttit och blängt på hela dagen typ xD Jag fick tillslut ihop en mysig liten video från torsdag-kvällen : ) Slänger in den i inlägget här, hihi!! Jag har inte gjort så mycket mer idag, de blev datorn heeeela dagen lång, har ju snackat med gänget och sådära, mycket skratt har de blivit, ojoj!! Mycket minnen har kommit tillbaka <3 hihi.

Vid elva typ så drog jag hem och då drog jag och syster ner på stan här. De var ju Sandvikendagarna nu i helgen! Så de var nå musikjoks på torget och de var även cruising, massa bilar som åkte runt och de kryllade verkligen av folk i LILLA sandviken.. Har nog aldrig sett så mycket folk här xD HAHA.. Kom hem för en stund sedan och nu sitter jag här med båda datorerna, tänkte fixa lite på bärbara liks : ) hihi. Syster myser med mig i sängen här också, hihi!!

De var min dag de!! Dör av värmeslag här just nu xD
Smiling in love
/ C.



Caracola i torsdags!!! I löööve the video <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback