Söndag!

2008-05-11 @ 12:20:36
Vaknade runt elva och jag drog mig såklart hit på en gång till denna dumma burk ^^ haha! Jag har nu lyssnat igenom alla låtar till Eurovision och det finns en del bra låtar faktiskt. Det ska bli kul att se sen, inte så långt kvar nu ju!!

Jag borde inte alls sitta här egentligen, jag borde läsa några kapitel ur min bok (a) Får göra de snart då!!!! HAHA! Annars sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på bättre tider ; ) yaay!!

Skriver mer sen!
Puss&Kram
/C.

Min vinnare i ESC 2008 (annars Sverige eller Schweiz...)
 
Ukraina: Ani Lorak - Shady Lady

Kommentarer
Postat av: Adam

HAHA, ofta vi har samma favoriter då :P!!

2008-05-11 @ 12:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback