Tisdag!

2008-05-13 @ 22:36:50
Jag var ju iväg och jobbade vid sex.. Och de gick bara fint, men hungrig var ja, för jag glömde äta nåt innan xD haha! Kom hem vid sju och satte mig här och glodde lite på tv!! Först Du är vad du äter och kollade även lite på Ugly Betty : ) Sen blev de mat, mums äntligen :D haha! Sen kollade jag på Desperate Housewifes, de är brao ju!! Sen Christine... shit asså, mycket tv idag :S

Nu sitter jag här och pratar med Milla och planerar lite, hihi : ) Men ska nog se den där filmen nu som jag tjatat lite om tidigare.. haha, har inte ens börjat på den, fyfaan!! Kommer få ligga ända in i natta och se den xD haha.

Hörs tomorrow!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Milla

Åååh det kommer bli en underbar vecka längtar sjukt mkt redan :D Ses snart miss ya Puss(L)

2008-05-14 @ 01:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback