Tisdag.

2008-05-20 @ 16:25:10
Ingen skola blev det idag, HAHA, mamma var in och väckte mig lite efter sex och min klocka skulle ringa vid halv sju men lär ha somnat om iallafall.. Vaknade igen vid nio och då började min lektion så det blev ingen skola alls.. hahaha, tråkigt men ändå skönt : ) Låg kvar en stund innan jag tog mig upp till datorn och här har det inte hänt mycket alls.. Kollat på lite olika klipp och snackat med vänner : ) Jag har även typ gjort klar min del i uppgiften som ska vara klart till imorrn, men jag lär då säga att de är svårt att skriva om en viss del i ett repotage när man delat upp de på fyra personer HAHA. Heja, får se hur alla andra skrivit imorrn, om vi lär ändra mycket föratt få ihop de xD haha. Nå mer har jag inte hunnit göra idag, planerat lite för mig själv här HAHA, ska fixa en grej till den dagen, de kommer bli perfa ;D HAHA! Ni får nog se vad när den dagen väl kommer.. hihi!

Nu sitter jag här och väntar på maten typ.. Och vid sex ska jag till badet och köra den där förbaskade vattengympan igen xD HAHA. Men soon är de över, sommarlov ;D yaay, jag längtar... Ska ta och plocka fram kläderna nu och slänga lite i tvätten xD

Massa kramar
Carro



Denna brud är KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback