8/11 - Lövely day <3

2008-11-08 @ 20:48:47
Nu hade jag tänkt berätta om dagen...

Klockan ringde vid halv nio, vi kom som vanligt inte upp direkt, men efter en stund var vi uppe. Duschade och åt frulle. Packade väskan för dagen och vi drog iväg...

Vi kom till centralen strax efter elva ungefär, raka vägen till skoda-grejen. Träffade Annamia igen :D iiih, hon är bara så sjukt Underbar <3 Vi pratade massa med henne, hon sprang lite fram och tillbaks mellan oss och jobbet xD haha. Provsatt bil igen, haha, men jag fyllde inte i något papper xD haha. Annamia skulle jobba typ till ett-två, men vi drog oss därifrån vid ett typ, tog hejdå av Annamia och vi ses la kanske snart igen :D

Vi tog pendeln/bussen ut till Barkarby, började på Rusta, väldigt kul :D haha. Inget köp för mig, eller de blev choklad ;D haha. Sedan trallade vi vidare till IKEA, där gick vi ganska så snabbt igenom xD HAHA och hjälp vilka långa köer de var där, shiit, tur att man inte handlade något ju... Vi hoppade på bussen, klev av nån hållplats efter och tog oss iväg till Godis palats 1, där de fanns huuuur mycket godis som helst :D Där blev de mycket godis kan jag säga, eller vi handlade för bara 60 spänn men ja de blev asmycket godis :D hihi. Sen begav vi oss hemåt.

Hemma var vi typ halv fem, tror jag ^^. Vi fixade oss lite grann och sedan blev de mat här : ) Efter maten plockade vi ihop min väska lite igen och begav oss iväg. Denna gång skulle vi ut till Tyrol och träffa Nathalie lite snabbt. Vid halv sju var vi där ute, såg Marie och Sandra inne på restaurangen där och efter typ nån minut så kom dem ut, däribland var Nathalie också :D hihi. Så vi träffade henne direkt, pratade massa med henne. Hon är helt lööövley ju, världens underbaraste person ju!!! Efter en stund med henne där, så lära hon tillbaks till resten, kramkalas, sen tog vi bussen/t-banan hemåt igen. Köpte dricka på Hemköp, sen trallade vi hem hit : )

Nu sitter vi och blänger på Dansbandskampen, de är roligt, haha ;D
Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback