Din klocka tickar.

2008-11-02 @ 21:49:14
Sitter här och lyssnar på Sonja, som vanligt.

Jag kollade på Ensam mamma söker tidigare här. Det är ju så sjukt bra ju :D iiiih, så kul att se!!! Anette och Rickard är bara så söta ihop, de lyser kärlek om dem. haha. Och Johanna lär bara välja Alex, annars är de ju nå fel.. Hur goa är dem inte på en skala, liksom, hihi. Jag gillar programmet asmycket, längtar som fan till på söndag så jag får se fortsättningen nu ju :D HAHA.

Just nu är de Die another day på tvn, har sett den förut och den är helt okej. Småblänger lite grann på den också, samtidigt som Sonja sjunger här, thihi. : )

Tjing!

Kommentarer
Postat av: matilda

Nej, jag är absolut inte klar haha :P Jag är så jobbig, ska ändra och ha mig hela tiden så jag blir inte klar med faktadelen :/ haha Dudå?

2008-11-02 @ 22:09:00
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback