En tv-kväll blev de...

2008-11-23 @ 22:57:39

Yees, de blev tv-kväll idag med finalsprgram xD haha.

Började först med att se Singing Bee-finalen, för jag glömde helt bort den i fredags, haha. Den var mys att se ju, hihi. Jag tyckte ju förstås att de var fel som vann, jag ville att Mia skulle vinna fan ;D haha. Men han som vann var grym och kul att han kamma hem hela potten :D Och Sara och Carro var bara sådär ursööta liksom, hihi. Och gud vad jag längtar tillbaks till dem inspelningarna jag och Micke var på, åååh så mycket kärlek de var <3 thihi.

Sen var de dags för finalen i Ensam mamma söker :D iiiiiih, jag älskar de programmet fan och nu är de slut, buhuu!! Så myys att se ju och alla valde dem jag ville att de skulle välja ; ) haha. Nina valde Micke, och de verkade ju lyckliga tillsammans. Johanna valde ju självklart Alex, de är så förälskade i varandra och de syns fan, ursööta tillsammans :D Och Anette valde Rickard, men de kunna man ju ha räknat ut redan för några veckor sedan. Deras dejter och hur de ser på varandra, de blev dödskära i varandra direkt och de Fann verkligen varandra och är bara helt fantastiskt söta tillsammans :D hihi. Och då blev de ju slut på de programmet, tråkigt : (. De har varit riktigt kul att följa dessa mammor ju :D

Sen blev de inge mer tv, jag satte mig här helt enkelt..
Lyssnar på musik och chattar med lite folks nu : )
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback