Fredag.

2008-11-28 @ 13:38:41
Passar på att kika in här på min lilla "rast" jag har ;D haha.

Vaknade runt tio-tiden idag, kom upp direkt typ. Duschade, åt frukost och sådära. Har även hunnit packa lite smått, plockat fram allt på soffan här, de är ju inte alls mycket som behövs. Satt kameran på laddning också, haha. Vid 12 här så började mitt eget skolschema xD hihi. De funkar bra hitills iallafall...

Mitt schema för dagen:
12.00-14.00 - Arbeta med sv-fördjupningen.
14.30-15.30 - Sv-författarporträtt - Mankell.
16.00-17.00 - Historia arbete. Leta fakta.
17.30-18.30(?) - Fakta om Tristan & Isolde, romananalys, plugga till spanska provet.

Ja, så ser mitt schema ut, de sistnämnda gör jag bara om jag orkar. De är inte så himla viktigt just nu... Men detta är riktigt kul ju xD haha. Nu ska jag kika runt lite till här, 5 minutes kvar på rasten typ : ) Skriver senare igen...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback