Fuerteventura!

2008-11-10 @ 04:59:37
Snart, alltså, nu är de snart dags.

Vi åker här hemifrån inom en halvtimme typ :D hihi. Planet lyfter vid 9, framme på Fuerte runt två-tiden, så ni vet ; ) haha. Blir ju som sagt borta till den 17:e, kommer hem på kvällen/natten då. Jag har ingen dator med, så jag kommer inte kunna blogga något. Kan hända att jag kollar mailen nån dag, men inget säkert. Säkraste sättet att nå mig är väl på mobilen, jag har den med, men tyvärr är jag inte gjord av pengar så de är inte med all säkerhet att jag svarar på allt!!

Jag saknar dig... er... redan... Tänker på er <3

Nu är de typ dags, håll tummarna för att resan går bra ; )
Hörs igen den 17:e. :D
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Mika

ha det så fint baby, saknar dig redan <3

2008-11-10 @ 15:26:14
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag såg dig i Huddinge när du var där och såg Sonja Aldén. Jag var ju såklart också där för att se henne. Men jag kände igen dig från någon annanstans, men kan inte sätta fingret på vart ifrån. Besök gärna min blogg så kanske vi kan ta reda på det tsm :)



Kram Anna

2008-11-13 @ 20:05:53
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback