Har väldigt tråkigt...

2008-11-20 @ 18:19:46

Sitter här och tråkar som vanligt.. blöö..

Kom iväg till skolan iallafall, var la där runt 12 typ, dumpade alla böcker jag lånat till Annette xD Sen tog jag mig ner till matsalen, träffade Junia där. Så vi satt där och pratade och pluggade fram tills klockan blev halv tre typ.. Klockan tre var de dags för svenska lektion.. Där var de mycket planering över allt vi ska göra fram till temadagen, haha. Fyfaan va de är mycket asså :S Jag har mycket att göra, men jag gör inget.. Och de gör mig lite smått stressad och arg på mig själv, och alla säger till mig att plugga också, men liksom, jag tar de verkligen inte till mig, JAG ORKAR INTE!!! Jag vet att jag måste ju, men ja, de finns nån del i mig som inte bryr sig ett skit. Jag har tappat min motivation nånstans, nån som kan leta upp den igen?! ...
Slutade vid fem och då var de raka vägen till stan, mötte upp mamma där och vi gick till intersport för att kolla på jackor.. Men de blev ingen, för dem två jag hade tittat på var slut :O Allihopa, inte en ända såg vi :S Väldigt knas, haha, ska kolla i Valbo i helgen typ : ) hihi. Sen kollade vi runt lite till och sedan åkte vi hemåt.

Nu har jag nyss ätit, fortfarande lite svårt.. haha. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu men här ska jag försöka att inte bli kvar!!! Yeah, wish me good luck!! xD
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback