Hemma igen.

2008-11-27 @ 18:20:28
Som ni ser så blev de inget tillfälle i skolan, vi använde aldrig datorerna något idag och de på skolan var upptagna hela tiden... haha.

Kom till skolan vid halv tio typ idag, haha, träffade Matilda så pratade lite med henne. Sen vid tio så började svenskaA lektionen, de var jag och två till där. Jag fick spanska provet också, första delen gick inte att gö för de var lyssningsgrejs men de andra gjorde jag och ja de gick la bra, men jag har fan slarv fel xD HAHA. Sen skulle vi prata lite om fördjupningarna... Så jag missade dropin-tiden hos syon xD haha. Svenskan slutade vid tolv och då gick jag ner i matsalen för att se om jag kände någon där och där var Junia :P Så jag gick inte hem något, blev kvar där med henne. Jag pluggade lite på fördjupningen och lite spanska också : ) Och vid tre var de dags för svenskaB lektion ju.. Annette pratade på om modernismen, haha, jag vet inte hur mycket jag minns av de, var så himla trött ju. De var nog allihopa för vi var så jäkla tysta hela bunten xD haha. Slutade vid fem typ, lite efter.. Pratade lite snabbt med Annette och sedan drog jag hemåt. Det blåste som fan ute ju...

Och nu sitter jag här igen också. Jag tänkte ta och skriva över de lilla skiten jag skrev idag till fördjupningen xD Och musiken spelar här för fullt också, sen vette fan vad jag ska göra!!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback