Home again.

2008-11-23 @ 14:43:44
Kom hem för en liten stund sen..Det var mycket folk i valbo fan. Kanske för att idolerna skulle vara där xD haha. Dem som var där var Sepideh, Loulou, Lars, Jesper, RobinE och Anna... Jag gillar inte nån av dem speciellt mycket, men Anna var fan grym live : ) hihi.

Men vi sprang ju mest runt i affärer och kollade inte på dem, men Anna var ju typ tvunget att se (A) hihi. Och ja, de blev lite shopping för mig också, mer än va jag tänkte mig från början. Jag skulle ju som sagt bara köpa en jacka tänkte ja, och de blev jacka!! Men sen hittade jag en klänning(den på bilden) också, och en jack-modell, skitsnygg :D Och sen svarta strumpbyxor till klänningen, hihi. Sen Ville jag inte köpa mera, så då blev de slut. Och vi åkte hemåt...

Nu sitter jag här och blänger... Ska ta på lite mysig julmusik känner jag, hihi. Sen får vi se vad som händer här.
Tjing!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback