"I love you... ohh and I love Europe."

2008-11-05 @ 22:04:22
Jag har det väldigt tråkigt här vid datorn, eller nja, jag har suttit och kollat på lite klipp jag har här. Och gud va jag har skrattat, hihi. De var iallafall roligt, -i miss you!!! Pratat lite på msn också, men de har dragit nu typ.. Musiken spelas för fullt här också, de är alltid trevligt. Julmusik blandat med de Bästa typ!!

Imorrn har vi redovisning i svenskan också, hmm. Jag har inte kommit så långt, för det första så är inte min fördjupning klar och för det andra så ska presentationen göras i powerpoint och de funkar inte på min dator. Och för det tredje så vet jag inte hur jag ska förklara vad jag gjort i min fördjupning :S HAHA. Det känns riktigt bra de här, not. Får se om jag hinner göra något imorrn, tänkte åka till skolan lite tidigare, och kanske fixa om jag kan.. Kanske ska prata med A igen, men hon kanske är upptagen imorrn, hmm. Ni får höra imorrn om jag redovisar eller inte.

Annars imorrn så ska jag och mamma upp på stan, till nordea och växla pengar till mig. Jag åker ju som sagt till Fuerteventura på Måndag. Det känns galet, helt ofattbart. Men fan va skönt de ska bli, slippa allt här hemma en vecka... Skolan på eftermiddan och sedan kanske jag tar en sväng på stan. Testade aldrig vinterjackan idag, så lär fixa de imorrn. Också lär jag försöka plugga lite historia, de skulle kännas gött att ha de gjort faktiskt.

Nej nu ska jag ta mig ner och se vad folket där nere gör. Och hämta lite glass typ :D chokladglass, mums!!! Och ska nog ta och se på nån film : )
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback