Jag har tråkigt...

2008-11-01 @ 14:40:17
Därför kommer här en lista, som jag hittade i någons blogg (A).

Gå in på dina bilder och ta fram första mappen vad visar första bilden?



Gå in på msn, vem är den längst ner på din online kontaktlista?
- Susanna


Gå in på din musik, vad är det senaste du spelat?
- Magnus Carlsson & Molly Sandén - Julens tid är här <3


Vad är den 17;de bokstaven på tangentbordet från vänster?
- H


Gå in på dina favoriter, vad är din tredje?
- Fronter... nå grejs i skolan.


Vad är det närmaste höger om din dator?
- En penna


och vad är närmaste vänster?
- Mobilen


Vad sitter du på när du skriver detta?
- I en rund fåtölj


Vem skrev du senast 'hej' till på msn?
- Hm, kan ha varit till Celicia igårkväll


Vad har du för bakrundsbild på din dator?



Vad heter du på msn just NU?
- Caroline `-v-´                nathalie <3


Vem och vad tycker du om den 7;de personen inne på msn?
- A-K, jag älskar henne, en av de Bästa vännerna jag har!


Vem tycker du mest om som är inne på msn just NU?
- Det tänker jag inte säga här...


Hur många ikoner har du på ditt skrivbord?
- 12 st


Vilken dag är det när du skriver detta?
- Lördag


Hur mycket är klockan när du skriver detta?
- 14.40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback