Jag ska vagga din oro till lugn.

2008-11-28 @ 19:32:14
Nu sitter jag här igen...

Jag var iväg tidigare med mamma och Robert till Ica : ) Jag var tvungen att ta ut pengar till imorrn, haha. Och jag fick även dricka och resegodis till imorrn, blev bara juleskum för jag kan typ inte tugga riktigt än. När jag kom hem igen så hade jag fått mail från Annette, haha, hon var fan snabb. Hon som sa att hon inte skulle ha tid att kolla på fördjupningen förrän nästa vecka, men nejdå, hon hade kollat den och fyllt i lite granna så nu har jag ju jääättemycket att göra xD Jag orkar inte!!! Varför skulle jag skicka in diskussionen för.. och jag förstår inte vad hon menar i mailet heller. Detta går skit ju xD HAHA. Jag får helt enkelt fixa de där på söndakväll eller på månda i skolan...

Nu sitter jag här och lyssnar på sötSonja och saknar henne, yes!! Ska ta och kolla lite bilder som kanske ska in på face nu... Om jag hittar några skivor här ;D haha. Snart mat också, gött!!!

¡Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback