Julkänslan kryper fram...

2008-11-21 @ 12:58:40
NU har den kommit, finally säger jag bara!!! Sitter här med Sonjas, Sannas och Shirleys julskiva "Our Christmas" i handen. Jag ÄLSKAR den, en riktigt härlig julskiva och jag längtar verkligen till julen nu men framför allt till att få se tjejernas julshow och träffa dem igen, åååh!!!


Nu har Bästa versionen av "All I want for christmas is you" kommit ut och de är med Sanna, Garanterat.. Jag älskar den verkligen. Hon gör den verkligen helt otroligt fantastiskt. Och "Ave Maria" med Sonja, herreguud den är bara såå vacker och hennes röst på den, helt fenomenalt. "Another winter night", den specialskrivna låten för dem, den är bara så himla braaa och de gör den fantastiskt. Och "Silent night", jag var tvungen att ta med den också, för shiiit, helt fenomenalt. Jag har inga ord, den är magisk, jag ryser!!! Tjejerna har gjort en helt fantastisk skiva, jag älskar låtarna, deras röster... ja Bästa julskivan ju!!!

Köp den om ni ännu inte gjort de!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sitter och lyssnar på den nu! Man kan ju inte sluta! Man saknar de så mkt också![v]

2008-11-21 @ 18:10:47
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback