Min dag...

2008-11-24 @ 18:17:01
I skolan hände det inte mycket alls, jag ska la maila min lärare snart här : ) Lär bara fundera ut va fan jag ska skriva, haha. Och de har inte hänt mycket sen jag kom hem, jag tänkte ju först bara kolla igenom allt här och sedan ta mig härifrån och skriva lite på svenskan. Men jag fastnade, inne på facebook. HAHA, kollade lite bilder och ja, dem är lite småsjuka dem där töserna xD haha, oj vad jag har skrattat här ;D Sen har jag även kollat lite klipp och eftersnack med Ensam mamma söker-mammorna ;D haha. Myspys!!! Kikat runt på youtube också, alltid kul!!!

Nej jag tror faktiskt att jag lär ta mig härifrån.. Jag har lite att stå i xD haha. Och jag orkar fan inte, men lär fixa lite med svenskan fan, jag och Annette ska prata lite om min fördjupning imorrn för de går apasegt med den : /.

Såhär ser Min vecka ut:
Tisdag: SvB: 8.30-10.00. HiA: 10-12?. Inget mer planerat.
Onsdag: SvB+A: 13.00-15.50 typ. Tandreglering 17-18.
Torsdag: SvA: 10-12. Träffa syon. SvB: 15-17.
Fredag: Inget planerat, plugga?!
Lördag: Stockholm, träffa Micke. Se idolerna?!
Söndag: Värmdö?!? Åka hem igen.

Nej, nu ska jag ner och plocka ur diskmaskin och kanske äta något : )
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback