Onsdag.

2008-11-26 @ 11:52:53
Här sitter jag och är lite småstressad ja... Jag ska nämligen strax ta mig iväg till skolan, men ska hinna äta lite innan också : ) haha, och då blir de stressigt... Min lektion börjar vid ett, och de tar typ 40 min att gå... Får se om jag gör nån nytta där idag, kanske prata lite med Annette, hmm. Men iallafall, där blir jag kvar till nån gång strax innan fyra, för då går jag och möter upp mamma och sedan åker vi in till Gävle. Ska vara hos tandregleringen vid fem, de ska sätta i ringarna på kindtänderna och sen spänna lite, kanske?! haha, efter det så är det raka vägen hem...

Jag skriver när jag är hemma efter allt, nu ska jag stressa ner och fixa lite mat ;D haha.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback