Onsdag.

2008-11-05 @ 15:29:25
Hit har jag kommit nu, de känns gött ;D Men jag ska inte bli kvar här.. Ännu skönare ;D Inte hela dagen iallafall.

Kom la upp vid halv nio imorse, duschade och gjorde mig klar. Sedan trallade jag ner på stan, tog ut pengar och sedan fortsatte jag till Effect, hade ju tid vid tio, men fick börja lite tidigare.. Det blev topparna på håret, behövligt. Och så blev de lugg ;D haha. Jag blev jäkligt nöjd asså : ) Klar en halvtimme senare och då tog jag mig till skolan, träffade Junia där och pratade lite med henne, hittade aldrig Annette då. Men vi skulle ju ha lektion vid ett för dem som ville. Så jag trallade hemåt, åt lite och gick ut med musbus här och sedan trallade jag tillbaks till skolan. Dags för lektion, de var jag, Matilda, Junia och en till där.. Najsnajs! Skulle jobba med fördjupningen, men Annette började prata om lite annat först, men sedan fick vi jobba.. Och jag gjorde väl inte så fasligt mycket, skrev källförteckning och förklaringar till mina begrepp typ xD haha. Slutade kring halv tre typ, och då fick jag skjuts hem av Matilda, tack! : ) Sen hamnade jag här...

Nu sitter jag här och chattar för fullt, jag som inte tänkte bli kvar här vid datorn... Men de kanske funkar iallafall. Kan ju vara kvar en stund. Men då lär lite musik på här också... Får inte glömma mina övningar sen också, viktigt ju xD haha. Nej nu ska jag se vad folket vill här : )

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback