Sängen kallar snart eller nåt...

2008-11-06 @ 22:26:33
Jag har tråkigt och jag har inget att göra... Inget var kanske lite att ta i, de finns en del jag borde göra, men ja...

Sen sist så har jag fixat skivan till J då, fixat en annan sak också : ) hihi. Mat har de ätits också, oj så mätt man blev :D Men oj så gott de var med julskinka, iiih, jag älskar de :D Kanske lite tidigt att äta de ännu menmen de skiter jag i ; ) Efter maten så har jag sprungit runt och kollat så att allt är nerpackat typ xD haha. Också har jag såklart suttit här och glott, som vanligt. Skrivit klart min källdiskussion i min svenska fördjupning, även fixat och skrivit dit lite mer på metod och material. Det känns gött asså : ) Den stora jäkla diskussionen kvar, får se om jag hinner fixa den på söndag när jag kommer hem innan jag skickar in den till Annette : )

Nu sitter jag bara här och lyssnar lite på musik... Jag orkar inte tänka grammatik för tillfälle, de kanske blir så senare. Lite trött börjar jag bli också, ovanligt fan :S Kanske ska sova tidigt, upp tidigt imorrn ju.. Imorrn bär de då iväg till Stockholm igen, till Micke :D hihi. Ska träffa Annamia imorrn också, gud va jag längtar, känns som de var evigheter sen ju!!! Sen ska vi mest snurra runt lite varstans, i think ;D

Nej nu ska jag ner och se vad dem där nere gör!!
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback