Segt värre.

2008-11-26 @ 23:22:10
Har verkligen inte haft tid att skriva här sen jag kom hem, men nu så...

Oj vad jag fick stressa imorse eller vid lunch här... De tar sin lilla tid att borsta tänderna nu för tiden xD Jobbigt fan. Strax efter halv ett kom jag hemifrån, framme på skolan strax efter ett : ) Träffade Annette de första jag gör när jag kommer in på skolan, vi trallar upp och hittar en sal. De var jag och fyra till där : ) Vi skulle då fortsätta arbete på litteraturhistorian, våra uppgifter, men de var en som inte kom idag och det ställde till de för oss alla xD HAHA. Vi gjorde asså inte ett piss på den 1,5 timmes lektionen. Eller vi satt och prata med läraren om lite allt möjligt xD Trevligt!! Historia-läraren dök förbi också, för att prata med en annan i gruppen men stannade såklart och pratade lite med mig med, blöö. Så skulle träffa han vid tre-tiden och prata om historian. Vid halv tre slutade svenska lektionen och då hängde jag på Junia och Annette ut när de skulle röka, pratade lite där... Bestämde att jag skulle prata lite med Annette efter att jag pratat med Hi-läraren xD haha. Strax efter tre var de dags för prat... De gick väl bra, eller ah, jag måste lämna in nån uppgift i historian innan julen annars blir jag stryken från kursen, icke bra!! Skulle maila han imorrn och säga vad jag ska göra. Och sedan var de raka vägen in till Annette, vi satte oss i ett klassrum och pratade om Allt. Först om svenskan, sen om de andra ämnena, va jag vill ha hjälp med, va jag ska göra sedan och blabla.. Sen bad jag henne att ta mitt prov från spanska läraren, föremot att jag inte kunde gå på spanskan, så gör provet imorrn ;D Efter typ 20 min med henne så var vi klar...

Strax innan fyra så drog jag därifrån, mötte upp mamma på Topp till tå och sedan åkte vi till Gävle, till tandregleringen igen. Tid vid fem och detta besök tog typ en timme och tjugo minuter, så jäkla drygt ju xD De satt dit ringarna som sagt och pratade massa annat xD Och sen i med tråd igen, men nu sitter tandställningen där. Skavsår, ohyes, som vanligt xD Vi var hemma igen strax innan sju.

Då kollade jag lite på vänner och de blev mat också, gött!! Sen när vänner blev slut så har jag suttit och pluggat.. Fyfaan asså. Jag lära ju göra nåt i historian, jag skrev de där jäkla faktaarbetet om första världskriget. Men inge bra, klippte och klistra lite här och var, skrev om lite grann och de blev nog för några sidor också. Men jag skickade in det iallafall, de är bra! Sen får vi se om jag gör något mer arbete i historian innan jul, de skulle kännas skönt. Men jag satt med arbetet fram till strax innan elva här xD Därav inget närvarande här... hihi.

Nu sitter jag här och lyssnar på julmusik, så myys. Och jag ska ta och plugga lite på spanskan också, om provet ska gå, eller de är lätt men iallafall (A). Sen tror jag fan att jag ska sova efter de, de är en lång dag imorrn i skolan, fyfaan...

Det blev lite långt iallafall, Go´natt.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback