Silent night!

2008-11-28 @ 23:53:05
Jag kollade på Idol tidigare här... Och jag har bara en sak att säga, FEL person åkte ut, faktiskt...

Sen satte jag mig här. Lyssnar på Tre S och saknar de något enormt, speciellt Sonja!!! Den tösen är något speciellt <3 Annars gör jag inte mycket alls här just nu, packade ordning lite i min väska nyligen : ) hihi. Imorrn åker jag som sagt till Stockholm, de ska bli skönt :D Jag har varit lite tveksam hit och dit, när de inte blev som jag hade sett framemot... Men ja, de kan vara skönt att komma iväg när de är så mycket i skolan.. De är för mycket i skolan nu... Jag hänger inte med alls och temadagen på torsdag kommer gå skit och sänka mitt betyg rejält... Det känns så, så lär prata med A om de!!!

Men som sagt Sthlm, länge sen jag var där också, hihi. Ska träffa Micke, de ska bli galet kul :D Och träffa Emma, inte träffat henne sen Gbg i somras ju :O Så de ska bli kul :D hihi. Ska ut till Heron city och kolla lite grann och sedan träffa J, mycket saknad ju!!! Och kvällen blir lugn hemma, tror jag iallafall. Och söndan vet vi inte riktigt ännu, lite osäkert där. Men senare på dagen åker jag hem iallafall. Hem till plugget :S HAHA.

Jag kommer inte ha datorn med mig, är ju ändå hemma söndakväll igen...
Ha en skojig helg allesammans, de ska då jag ha!!!

Gränslös Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback