Sju till...

2008-11-25 @ 14:18:13
Som de flesta vet så blev Scotts erbjuden en plats i Melodifestivalen av Christer Björkman i direktsändningen av Dansbandskampen i lördags. De ska framföra låten "Jag tror på oss", skriven av Lars "Dille" Diedricsson, Martin Hedström och Ingela "Pling" Forsman. Kan bli spännande.

Och nu idag har de varit en till presskonferens där 7 artister till har presenterats...
Dessa sju är:

Mikael Rickfors - "Du vinner över mig"

H.E.A.T - "1000 Miles" 

Molly Sandén - "Så vill stjärnorna"

Maja Gullstrand - "Här för mig själv"

Next 3 - "Esta Noche"

Jonathan Fagerlund - "Welcome to My Life"

Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - "I Got You"



Det var inte så bra alls, tycker jag. Molly är väl bra, men resten.. Njee.
Nu väntar man bara på nästa presskonferens, när nu den är...

Lääängtar . . .


Kommentarer
Postat av: Anna

Vet man vilken deltävling alla ska vara med i än? Vilka städer det ska vara med i liksom. En liten fågel har viskat i mitt lilla öra att Shirley ska vara med :)

2008-11-26 @ 16:23:23
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback