Skärpning.

2008-11-03 @ 20:44:34
Jag måste ta mig ifrån datorn. Jag som tänkte att lite plugg skulle jag få gjort idag, men jag har inte kommit så långt ännu. Nu är det inte äns kul längre, nu måste jag ta tag i detta. Jag måste bli klar med fördjupningen, jag orkar inte ha den liggandes här mer. Det ska egentligen vara klart imorgon och då ska vi utvärdera lite, sen på torsdag ska de redovisas, hm, jag kommer ju inte vara klar då iallafall. Jag undrar om någon är klar överhuvudtaget?! ^^. Men jag har typ bara alla dessa diskussioner kvar, och jag suger på sånt...

Just nu sitter jag här och pular i mig lite godis, juleskum. Och pratar lite med Milla på msnis. Och lyssnar på Sonja för tillfället iallafall, myspys!! Jag saknar henne. Och några till också för den delen...

Nej nu ska jag lämna datorn. Måste lämna datorn.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback