Snark...

2008-11-28 @ 00:10:59
Sen sist så har jag hunnit ätit, kollat på Vänner och lite på Du är vad du äter : ) Och jag har även pluggat lite grann, på min fördjupning. Jag fyllde på en grej som jag verkligen inte behövde sa Annette (A) haha, jag ska inte skriva en bok sa hon xD HAHA, men jag ville ha med de ju... hihi. Sen har jag pratat med Micke också, och planerat helgen lite : ) Det blir nog najs till slut iallafall, får se vad som händer liks : ) hihi. Nu sitter jag här och lyssnar på musik mest bara.

Jag sa till mig själv att jag skulle sitta uppe hela natten och plugga men jag börjar fan bli trött här. Det tar lite på krafterna att plugga fan xD Men de är en dag imorrn också, som innebär massa plugg... Jag har till och med skrivit ett schema med tider och vad jag ska göra ;D HAHA. Så nu hoppas jag att jag håller schemat imorrn, därför säger jag go´natt här nu och drar mig till sängs!!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback