Söndag.

2008-11-02 @ 12:26:22
Jag är vaken, sitter här och trycker. För en timme sen åkte mamma, Robert och syster iväg till Uppsala, för att lämna av syster och fixa lite hemma hos henne : ) Jag gick tyvärr upp då, så jag orkade inte följa med dit, hänger på en annan gång. Jag har duschat och sådära, ska snart ner och ta något att äta : ) Kan väl vara duktig att äta lite "frukost" haha ;D

Jag har inga som alls planer för denna dag, får se vad som händer helt enkelt. Jag är väl säkert fast här som vanligt. Men, Robert ska få hjälpa mig med openoffice när dem är hemma igen. Och jag ska även försöka diskutera mitt arbete lite, svååååårt ju!!! Menmen, får se om jag får ihop något.

Nej nu ska jag äta och lite så.
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback