Stressad, svar Ja!

2008-11-06 @ 19:09:20
Nu har jag slagit mig ner en stund...

Kom som sagt iväg till skolan, kom dit vid halv typ.. Träffade Junia och Lana, så pratade med dem lite. Lektion vid tre och vi blev några stycken, tyvärr ingen redovisning för mig : /. Pratade på lite om litteraturhistoria också, ska börja med de nästa vecka.. Vi slutade strax innan fem, pratade lite snabbt med Annette då och jag liksom lovade att skicka in min fördjupning, så mycket som jag gjort än, för då skulle hon kolla på de, hmm. Sen trallade jag ner på stan, glodde runt där lite och sedan hemåt : ) Mormor var här, så de blev lite fika. Sen har jag sprungit fram och tillbaks, hit och dit xD Jag tänkte plugga när jag kom hem men jag har inte haft tid. Jag har nämligen packat så de står härliga till asså.. Tagit fram allt som ska med till Fuerte, najs. Allt som ska med till Sthlm tror jag är klart nu.. Allt ligger på laddning här; mp4an, kameran, mobilen och videokameran xD HAHA.

Och nu ska jag fixa lite smågrejs, bl.a. skivan till J som jag lovade förra sommaren (AA) HAHA. Men de ska fixas och snart är de mat här också, potatis och julskinka :D mums så gott :D

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback