Tisdag!

2008-11-18 @ 11:40:49
Idag har de varit skola som gällt. Började vid halv nio imorse men kom nog dit till nio typ : ) De har ju börjat med Litteraturhistoria, så jag skulle välja mellan två spår, antingen att skriva prov/hemtenta plus en muntlig grej eller jobba med olika uppgifter och avsluta med en temadag.. Jag ville ju såklart ha de med prov, men Annette tyckte annat så jag åkte in i temadags-gruppen xD haha. Men A har nog rätt till slut, hon vet ju hur jag fungerar xD haha. Pratade lite snabbt med henne efter lektionen om fördjupningen, hade fått mail av henne att jag skulle kolla hennes röda markeringar i den men hon hade inte skickat den till mig HAHA. Sen trallade jag hemåt i regnvädret, blev lite blöt ja, brr...

Nu sitter jag här och här ska jag inte blir kvar...
Planer för dagen:

  • Städa rummet.
  • Betala räkning. 
  • Plugga svenska.
  • Kolla lite på fördjupningen, om de behövs. (Om A skickar den nån gång)
  • Blogga om resan.
  • Kolla Ensam mamma söker och/eller Du är vad du äter, om det finns tid.

Nej nu ska jag dra mig härifrån, bärja med att bädda sängen och sen städa lite...
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback