Torsdagmorgon.

2008-11-27 @ 08:47:02
Här sitter jag och är fit for fight för skolan :D HAHA. Det blir en lång dag idag känns de som... Börjar med svenskaA lektion vid tio till tolv. Där ska vi prata lite fördjupning, som jag börjar bli lite stressad över, yes. Jag ska även hinna med att göra mitt spanska prov på den lektionen och även hinna prata med syon om vårens kurser : ) haha yeah! Sen vet jag inte riktigt vad jag gör efter den, om jag ska ta mig hem eller om jag stannar kvar där, hm. För jag har svenskaB lektion vid tre till fem.. Känns ju lite onödigt att gå hem men ja de visar sig.

Nu ska jag kila iväg strax, får se om jag skriver något från skolan, om jag får något tillfälle (A) Annars hörs vi när jag är hemma ikväll : ) 
Tjing!
  

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Nej jag vet inte heller det. Ja jag hoppas på att hon ska vara med i typ Norrköping eller Falun. För de är väl ställen de brukar vara på? Har ingen bra koll. Har bara hört andra säga det.



Kram

2008-11-27 @ 12:47:17
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback