Tre S repar <3

2008-11-18 @ 16:10:09

Haha, ja vad ska jag säga.. De där tre tjejerna tillsammans och allt kan hända!! Dem är fan helt Underbara, jättehärliga ju :D Jag bara skrattar när jag ser klippet, helt otroligt.. Dem är ju galna ju!!! Jag längtar något enormt tills man får se resultatet, hihi. Dem är SÅ saknade allihopa! Måste flika in med att Sonja äger på dansen ju, thihi ; )

De går även att lyssna lite mer på S:ens nya låt "Another winter night" från deras skiva "Our Christmas", bara klicka in här.


En några dagar gammal artikel om Supertrion från Aftonbladet här.

Det var en liten snabb uppdatering om mina favvo-girls ;D
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hehe, kommenterade samma video på någon annans blogg, men iallafall. Ska se dem den 30 november, då de kommer till Trelleborg. Har egentligen sett både Sanna och Sonja, men man får ju ta chansen! Längtar så mycket. Ha det bra!





/// Rebecca

2008-11-19 @ 20:19:03
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback